Všetko je často úplne inak ako je

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

s úctou, prosím

Na žulovom pomníčku
staviam vajce
na špičku

a pod brezou zlovôľa
odlieva ma
z olova.

Na krížiku spod hlohu
visí anjel.

Za nohu?

Pokúša sa utiecť!

Kam?

To len jeho vec;
madame.

básne | stály odkaz

Komentáre

  1. Som konsternovaný! Petula!
    Je to iba vec, samozrejme, madame,
    no zdrhá nám jak Van Dame.
    Asi prchá do nebíčka,
    čeká ho tam mama, tata, babička.
    Nechce visieť na hlohu, a už vôbec za nohu.
    Na špičke, jak artista,
    na pomníčku žulovom,
    začne pekne po novom.
    Na špičkách tam bude stáť, dokiaľ mu Boh bude priať.
    Guľkou olovenou, zostreľte si anjela,aj teraz, aj na budúci týždeň, aj tak bude nedeľa.
    Všetko sa dá zachrániť, anjelovi zabrániť,
    aby letel do neba.
    Ani Tebe nie načim.



    publikované: 28.04.2009 19:11:36 | autor: Seberano (e-mail, web, autorizovaný)
  2. až - údes?
    to som až taká dobrá? ))))
    tyyyyyyyyyyyyyyyyyyy jooooooo
    publikované: 28.04.2009 20:43:49 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Petula, veríš, či nie, aj mne sa páči ako píšeš. A ja som náročná.
    Nemám rada dlhé cajdáky, aké sa začali v poslednom čase objavovať na blogu, navyše, keď z nich mám pocit, že ich autor/ka má riadnu psychózu.
    Ale toto tvoje je také krátke, stručné, pekné a svieže...
    :-)
    publikované: 28.04.2009 21:09:58 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. a tak to ja si zase
    sem tam rada i pocajdáčim :)
    proti tomu nič :)

    che che ...

    ale je fakt, že prevláda irónia a robenie si srandy - hlavne zo seba samej :)

    pekný večer želám
    publikované: 28.04.2009 21:20:38 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Petula, ale veď ja nemám nič proti dlhým textom, ak sú správne rozložené,
    a je to správne naporcované, no áno, to je potom pôžitok. Ale čítať nejaký siahodlhý monológ, v ktorom nie je nič iné, len ja, ja, ja a zas len ja, bez toho, aby tom bol aj nejaký ty, on, alebo aspoň ona - no, ja viem, nájdu sa aj takí, čo sa im to páči.
    Proti gustu žiaden dišputát.

    Ale fakt, ak si niekto dokáže zo seba urobiť srandu a má sebareflexiu a správnu dávku irónie, tak to sa číta dobre.

    Aj tebe pekný večer. :-)
    publikované: 28.04.2009 21:26:06 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. hm hm...
    taký nezávadný poetický závan a má také komenty...
    publikované: 28.04.2009 21:52:56 | autor: cokomilka (e-mail, web, autorizovaný)
  7. Rozprávkarka
    Nazdávaš sa, že Petulin blog je najlepšie miesto pre kritiku cajdákov?
    publikované: 28.04.2009 23:45:23 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  8. Račan, pokúsim sa odpovedať na tvoju otázku vo všetkom pokoji a mieri, čo v sebe mám.
    Aj tak som premýšľala o tebe - o tvojom, pre mňa v poslednom čase zvláštnom správaní. Pokiaľ viem, vždy sme vychádzali dobre. Od určitého času sa však voči mne správaš tak, ako sa rok dozadu správal Hogo voči Ellie. Prepáč, že znovu vyťahujem meno, ktoré ťa minule popudilo. Je to preto, že si začal mať podobné prejavy správania.
    Z toho dôvodu tu zrejme už aj padli určité porovnania, resp. podozrenia. Takže mám z toho také malé rezumé. Správaj sa ako RAČAN, ak nechceš, aby ťa považovali za HOGA.

    A teraz konkrétne k tvojej otázke: áno, hociktorý blog sa mi zdá vhodný na to, aby som na ňom prezentovala akékoľvek svoje porovnania a názory.
    publikované: 29.04.2009 00:38:49 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. ale toto ...
    cokomilka - čo máš proti komentom k nezávadnému textu (ako ty hovoríš)?

    decka decka, že ja vám rozdám lopatičky a vedierka???
    publikované: 29.04.2009 06:33:27 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Rozprávkarka, moja otázka mierila inam než kam mieri tvoja odpoveď.
    Pýtal som sa na „najlepšie miesto pre kritiku cajdákov“.
    Nepriamo som ti tak ponúkol na diskusiu názor, že sú pre ňu možno aj lepšie miesta než závetrie komentárov k Petulinmu článku. Tí, ktorým je tvoja kritika určená, takto majú len obmedzenú možnosť sa o nej dozvedieť a poprípade sa k nej vyjadriť.
    Alebo ti išlo práve o to?

    K špekuláciám o nickoch.
    Miestnym zlozvykom blog.sk sa od istého času stalo kádrovanie nickov.
    Niektorí ním verejne prezentujú svoj bystroum (MissEllie), iní mu podliehajú z dôvodov sebe vlastných, aj keď viacnásobné nicky sami používajú (monami, Rozprávkarka).
    Môj názor je, že pokiaľ nejde o vyložené zneužívanie viacerých nickov, s každým nickom je treba zaobchádzať ako so samostatnou virtuálnou entitou.
    Ako by Rozprávkarke padlo, keby sa na blog.sk neustále pretriasalo, či sa pod jej nickom neskrýva náhodou - dajme tomu - Stará Blašková?

    Odpoveď na tvoje resumé:
    Ak bolo v správaní sa Hoga niečo nasledovaniahodné, prečo by sa tým nemohol inšpirovať hoci aj Račan?

    Petula,
    ja si hlásim o lopatičku :-).
    publikované: 29.04.2009 08:50:56 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  11. a chceš
    modrú, ružovú, oranžovú, žltú, alebo červenú?
    Mám dieťa v lopatičkovom veku, takže mám výber! :)
    publikované: 29.04.2009 08:54:31 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  12. Akú mi tvoje dieťa požičia
    takú si vezmem :-).
    publikované: 29.04.2009 08:57:08 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  13. oukej
    spýtam sa :)
    publikované: 29.04.2009 09:00:30 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Račan, vratila som sa včera v noci k ,,americkému príbehu", ktorý bol zverejnený v blogzine,
    mali sme tam skvelú debatu o emigrantoch - a všimla som si, že som používala vykanie a oslovenie ,,Pán Račan..." Pre istotu, aby som vylúčila akékoľvek podráždené tóny z oboch strán tejto diskusie, k nim siahnem znova... Nie je to náznak povýšeneckosti, či nepriateľstva, len proste chcem, aby v mojich očiach zostal Račan na tom mieste, na ktorom bol doteraz.

    Takže, pán Račan. S tými cajdákmi to bolo myslené skôr všeobecne, aj keď som mala na mysli konkrétnu autorku. Prišlo mi to na rozum pri čítaní Petulinho pre mňa sviežeho a pôvbného textiku, ktorý som si vychutnala. Bola to paralela, porovnanie v mojom vnutri. A aj ked mam taky nazor, ako mám, na rozdiel od Vás som opatrnejšia vo vyslovovaní kritiky na priamu adresu. Radšej počkám, či sa nestane niečo, čo môj náor zmení alebo vyvráti.

    A teraz k prenickom. Ani mne nevadí, ak niekto používa viaceré nicky. Mam ich aj ja. Na básne používam iný. Mrzí ma však, ak sa z Račana, ktorý je seriózny a vážny, stáva tieň kohosi, koho som síce tiež obdivovala a mala ho rada, ale pre niečo celkom iné. Račanovi neprislúchajú hogovské vlastnosti, znižuje tým autoritu a váhu svojho nicku.
    Prepáčte, že som to tak na rovinu, ale už som raz taká...
    publikované: 29.04.2009 09:06:32 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. a jajaaaaaaaa kýblíček
    ale neviem, či bude nejaký lichovný :)
    publikované: 29.04.2009 09:11:05 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  16. Rozprávkarka, nech to s tými cajdákmi
    bolo myslené hoc aj všeobecne, vyznelo to úplne konkrétne:
    „Nemám rada dlhé cajdáky, aké sa začali v poslednom čase objavovať na blogu, navyše, keď z nich mám pocit, že ich autor/ka má riadnu psychózu.“

    Za starosť o autoritu nicku Račan ďakujem.
    publikované: 29.04.2009 09:24:31 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  17. ozaj
    nechajte moje psychózy, jo? :)))

    moje moje moje!
    nedám :))))))
    publikované: 29.04.2009 09:25:37 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  18. Pán Račan, z hladiska blogerky mi prichádza zvláštne,
    že máte záujem len o debaty s istým tipom blogerov, blogeriek, na druhej strane, keďže ako autorka chápem, že viete vycítit nový talent a prejaviť mu pozornosť. Len by mala byť náležitá a úmerná vášmu postaveniu v ramci blogerskej rodiny.

    A - keďže som sa vrátila k vykaniu, prosím, aby ste aj Vy vykali mne, ak ešte niekedy budete chcieť so mnou debatovať.
    Zatiaľ pekný deň, musím sa venovať svojej práci.

    Peťula, nech ťa to nerozčuľuje. Račan je odborník a to, že ho máš na svojom blogu dokazuje, že stojíš za pozornosť nielen ako žena a osobnosť, ale aj ako autorka.
    publikované: 29.04.2009 09:33:39 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Rozprávka
    pohodáááá
    relaxujem, nohy mám vyložené na stole, cígo v puse, pohárik červeného pri ruke :)
    (teda ja vlastne nefajčím, a piť takto skoro??? :)))) ohooooo

    nedokážem posúdiť hĺbku vašej debaty, keďže som tu len pár dní
    ani vážnosť vašich záujmov

    píšem hlavne pre pobavenie

    tak príjemnú zábavu želám :)
    publikované: 29.04.2009 09:48:34 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  20. Peťula, ale veď všetko je OKI... :-) Ja sa len držím toho tvojho názvu: s úctou, prosím...
    Sa zatiaľ maj, je mi u teba celkom fajn, len mám naozaj kopec roboty, poklebetím si rada, ale inokedy.
    publikované: 29.04.2009 09:52:51 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. olala tu sa to melie :)
    pritiahla ma zvedavost sposobena oslovenim pan racan a tusim sa oplatilo

    pan racan, neviete mi nahodou povedat o kom asi tak hovorila pani rozpravkarka? :)))

    nieco mi hovori, ze o mne to urcite nebude loooooooooooooool

    pan racan a ja ti mozem tykat? neviem ci ako urcity typ blogerky si to mozem dovolit :)

    aky pekny den

    petula, preco su vlastne moje psychozy na tvojom blogu, kurna ja ti tak zavidim a ja opat nic, bauuuuuuuuuuuuuuu

    alebo ze by neboli uz moje a skocili rychlostou blesku na teba? :)

    publikované: 29.04.2009 09:53:19 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  22. vesper
    mám sa teda podeliť? :)
    kceš? :)
    teda niežeby som v tom bola macher
    ale tak ... pre jeden krát mi snáď neubudne :)
    publikované: 29.04.2009 09:56:50 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  23. petula zachovam sa velkoryso
    a s noblesou sebe vlastnou ti ich tu prenechavam :)))
    publikované: 29.04.2009 10:01:05 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  24. tak teda dík no ...
    :))))

    a taká dobrá a zdieľna som chcela byť ...
    publikované: 29.04.2009 10:03:31 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  25. Rozprávkarka, pravidlá používania služby blog.pravda.sk
    nehovoria - našťastie - nič o prejavovaní náležitej pozornosti iným blogerom, ani o odlišnom postavení blogerov v rámci blogerskej komunity.
    Na blog.sk si slobodne vyberám články, ktoré čítam a komentujem, a to isté očakávam od ostatných.
    A prepáč mi to, no ponuku na vykanie neprijímam, práve tak, ako neprijímam tvoje pasovanie na odborníka.
    publikované: 29.04.2009 10:21:30 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  26. vesper, prečo sa pýtaš Račana
    keď sa dá spýtať priamo Rozprávkarky?
    K vykaniu: môžeš aj onikať, ak nebudeš výmenou žiadať to isté odo mňa.
    publikované: 29.04.2009 10:23:53 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  27. na to je jednoducha odpoved mily racan
    si ovela vtipnejsi :)
    publikované: 29.04.2009 10:26:29 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  28. Pán Račan, dobre, vzhľadom k Vášmu postaveniu aj veku, prijímam... :-)
    Môžete mi tykať, ja Vám budem vykať. :-)
    Pravidlá blog.pravda.sk nie sú sito, to má každý nadsatvené podľa vlastných parametrov vo svojom vnútri, máte ho aj Vy, aj ja.
    A nech sa tvárite akokoľvek roztopašne, všetci tu vieme, že ste odborníkom, čo dokazuje aj Váš blog.
    publikované: 29.04.2009 10:32:15 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. vesper, toto nie je Vtipnejší vyhráva
    a nejde tu o srandu, ale o vážnu vec - alebo berieš na ľahkú váhu nielen svoj chrbát, ale aj svoju psychózu?
    publikované: 29.04.2009 11:05:56 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  30. Rozprávkarka, radšej nechci vedieť
    na čo som odborník :-).
    publikované: 29.04.2009 11:06:46 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  31. samozrejme, ze nie
    ale uvedom si, o com by som pisala a co by si mi potom kritizoval, ved ja len kvoli tebe si svoju "psychozu" musim zachovat :) looool
    publikované: 29.04.2009 11:11:14 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  32. Petula, tak dáš mi konečne
    nejakú lopatičku? :-)
    publikované: 29.04.2009 11:11:34 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Pán Račan, a teraz celkom vážne: naozaj ma mrzí, ako ničíte autoritu nicku a blogu,
    budovaného dva roky s vysokou profesionalitou. Ak sa potrebujete hrať a ventilovať, spravte si nový prenick alebo sa vráťte ku starému/starým, tam je to prirodzené, až žiaduce. Ak sa vám to po čase znepáči, môžete staronový prenick zabiť a pochovať spolu so všetkým, čo nastvára.
    :-)

    publikované: 29.04.2009 11:12:20 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. vesper, nemaj starosť, aj bez psychózy
    je u teba čo kritizovať, cajdákovitosť napríklad :-).
    publikované: 29.04.2009 11:13:17 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  35. Rozprávkarka, u niekoho ničím
    u iného - dúfam - budujem. A ak nie, aj tak pánbohzaplať.
    publikované: 29.04.2009 11:15:30 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  36. a prosim vas, mohol by mi niekto vysvetlit
    toto pre mna nezname slovko "cajdakovost"?

    google neodpoveda a vesper smutna :(
    publikované: 29.04.2009 11:17:40 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  37. Zbytočná debata. Račan neprijíma kritiku. Lúčim sa... :(
    :(
    publikované: 29.04.2009 11:19:55 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. cajdák
    "cajdák, zdlouhavá hra, plná pseudoemocí a předstíraných citů"
    http://stych-ezin.sweb.cz/Slovnik/SLOVNIK%20DS.html
    publikované: 29.04.2009 11:21:24 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  39. ôôô
    topkári sa tu kýblikujú, som zvedavá kedy sa začnú lopatečkami udierať...aj ja chcem peknú ružovú...
    Teória prirodzeného výberu tu platí. Konkurenčný boj medzi alfa samicami a samcom pokračuje...
    Takúto občerstvujúcu emotívnu debatu som tu už dávnejšie nečítala...rozprávka, ty vieš tak pekne vystrčiť rožky :D
    publikované: 29.04.2009 11:23:17 | autor: cokomilka (e-mail, web, autorizovaný)
  40. cokomilka, nie je vás tu alfa-samíc
    na jedného Račana až príliš?
    publikované: 29.04.2009 11:26:53 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  41. vesper, cajdákovosť, ako som ju pochopila z komentov ja, označuje
    hovorovo povedané - rozťahané a monologické texty zamerané len a len na vlastnú osobu, teda sebastredné, občas (vraj) povýšenecké a možno toto slovo naznačuje aj neschopnosť autora polemizovať s diskutérmi v komentoch a podávať konzistentné argumenty...

    už to bude aj v googli a vesper nebude smutná :))

    nové slová ja rada...
    publikované: 29.04.2009 11:27:11 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  42. Račan, čoko a ostatní :D
    aj ja sa bavím...
    publikované: 29.04.2009 11:28:23 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  43. Čokomilka, no, ja sa snažím zachovať všetku profesionálnu vážnosť, a ty ma privedieš k výbuchu smiechu! :-) :-)
    To vieš, ja som emócia sama! A požičiam svoju lopatku, ja mám prácu!
    publikované: 29.04.2009 11:29:15 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. dionea, je mi cťou a potešením
    prizerať zrodu nového slova :-). Vesper moje potešenie zdieľať asi nebude.
    publikované: 29.04.2009 11:29:24 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  45. cokomilka, svoju lopatičku požičiam aj ja
    len ju Petula musí najprv vyrvať z rúk svojho dietka a prideliť mi ju.
    publikované: 29.04.2009 11:33:06 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  46. Vidím, že nepoznáte novinársky žargón. Cajdák, inak aj plató,
    je napr. celostranový materiál v novinách, bez medzituitulkov, odsekov, proste jednoliaty text, ktorý - nech je akokoľvek múdry - v čitateľovi vzbudzuje hrôzu, lebo sa jeho oči nemajú do čoho ,,zaprieť" a odpočinúť si.
    Aspoň tak mi to hovoril celé roky môj šéfredaktor.
    publikované: 29.04.2009 11:33:39 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. ale bude ;) si jej jediný ochranca v mužskom
    nicku...aspoň na tomto blogu
    publikované: 29.04.2009 11:33:50 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  48. FANTASTICO, dakujem za vysvetlenie, opat mam rozsireny obzor :)))
    napada ma otazka do plena - o com su denniky? :)

    ze by o kozickach...



    publikované: 29.04.2009 11:34:18 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  49. vesper, pozrieme v googli?
    nechce sa mi, ale asi o vlastných pocitoch, nie? nech sú akékoľvek...by som povedala..
    publikované: 29.04.2009 11:36:17 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  50. cajdakovost je od slova cajdak,
    teda pomaly tanec napriklad valcik alebo polka v nejakom zafajcenom pajzliku kde chodi prazska galerka...uff.
    publikované: 29.04.2009 11:36:43 | autor: cokomilka (e-mail, web, autorizovaný)
  51. Ale uznajte, že vlastne má šťastie ten nesmrteľný tvorca prenickov!
    S kým by debatoval, keby nebolo alfasamíc?
    publikované: 29.04.2009 11:40:08 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. dionea, cokomilka, racan, rozpravkarka
    dakujem za uvedenie do obrazu :)

    racan a ty si nikde necital, „Co se škádlívá, rádo se mívá.“
    publikované: 29.04.2009 11:46:32 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  53. :) nzc vesper
    ...samá voda, Petula

    publikované: 29.04.2009 11:51:36 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  54. Denníky - aj webové - môžu byť o čomkoľvek.
    Ak autor/ka webového denníka počíta s tým, že k jeho/jej zápiskom sa smie verejne vyjadriť ktokoľvek, komu a ako sa zachce, potom nech píše hoc aj o kozičkách, o trojuholníku medzi kozami či inde, o vlastnej psychóze, ... a dokonca to môže robiť aj cajdavo.
    Koniec-koncov, kto nemá rád cajdavosť, nech číta/píše poéziu.
    publikované: 29.04.2009 12:10:49 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  55. ozaj, ešte som chcela na margo výhradám Zuzky voči (starému) Račanovi napísať...
    že súhlasím s jej komentom z 11:12...na základe Račanovho blogu a jeho obsahu sme si o ňom vytvorili istú predstavu seriózneho pána (konkrétnu virtuálnu entitu), odborníka vo svojom počínaní na blogu (o inej oblasti neviem), čomu nasvedčuje aj vysoká návštevnosť (čítanosť) uverejňovaných článkov...

    ...nie som si istá, ale keď sa vyslovuje názor, aj vtedy sa asi moralizuje, však?

    táto predstava sa mení, nie je to žiadna tragédia...starý Račan môže zbúrať aj postaviť všetko, čo postavil, nie? a za všetko dobré, čo urobil a robí, pánbohzaplať ;) a tak by sme ho mali nechať hrať sa a vtipkovať, flirtovať, to robia aj seriózni páni...teda, aspoň myslím

    pozor na ješitných chlapov, Zuzka :))
    publikované: 29.04.2009 12:11:05 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  56. vesper, čítal som
    no asi nečítali všetky tu prítomné alfa-samice :-).
    publikované: 29.04.2009 12:11:34 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  57. Račan, čo ti potom vadí na vesperiných textoch?
    ak si myslíš, že sa ich cajdákovosť týka a pritom ide o denníkové zápisky?
    publikované: 29.04.2009 12:12:44 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  58. precitala,
    a napadol ma vers naseho milujuceho Dia ...
    "...za ohen tryzen im dam a vsetky bude je tesit, dosyta budu ju mat a vdacne ju prijmu ..".. no ale na druhej strane potesenie so zenami sa podoba povahe Siren--aj tie vrazdia rozkosnou piesnou..o)) ;-))....zeny vrazdia i ked miluju a vrazdia aj ked nemiluju..;-))..dodala by som..nezabudat, len s uctou a noblesou damy, nezabudat ze sme to krajsie, krehkejsie, zmysluplnejsie na svete...;-))
    publikované: 29.04.2009 12:14:14 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. dionea, kde som napísal
    že mi na vesperiných textoch niečo "vadí"?
    publikované: 29.04.2009 12:14:33 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  60. na jej blogu...
    keď si ju chcel posúvať v tvorbe dopredu a ešte aj v našej komunikácii...
    publikované: 29.04.2009 12:16:18 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  61. dionea, keď píšem komentár
    je to len a len moja reflexia prečítaného, a je len a len vecou autora blogu, ako s ňou naloží.
    publikované: 29.04.2009 12:27:15 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  62. ty kokos.. tu sa to melie..:)))
    žeby znovu blog ožil a prestalo sa tu len servilne usmievať a pritakavať si?.. prekvapujete ma...

    ja myslela že tu už budem čitať leninfantilne zdrobnelililinky a zasielane cmučiky..:)))
    publikované: 29.04.2009 12:32:03 | autor: ell od práce.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. tak to napíšem inak...
    vo svojich komentoch si mnohonásobne uvádzal výhrady voči prečítanému vesperinmu textu, vo svojej reflexii pravdaže...môže byť? veď je len a len na autorovi, ako svoje denníkové zápisky uvedie...
    a tak som sa opýtala, prečo potom radšej nečítaš poéziu? ak máš voči nim výhrady?
    o tom, ako s tým nakladá autor som nepísala...
    publikované: 29.04.2009 12:34:01 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  64. vysvetlím podrobnejšie:
    premisy z tvojich komentov:
    1. autor si môže písať ako chce a o čom chce (aj cajdáky)
    2. čitateľ môže čítať a reagovať čo chce a na čo chce
    3. ak nemá rád 1., nech číta poéziu...

    alebo inak:

    1. vesper si môže písať ako chce a o čom chce
    2. (Starý)Račan môže čítať a reagovať čo chce a na čo chce
    3. Ak sa Račanovi nepáči 1. (pozri koment 11:13), nech si číta/píše poéziu...


    publikované: 29.04.2009 12:43:31 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  65. dionea, rád čítam a reflektujem veci
    ktoré ma niečím provokujú, v ktorých je čo rozkrývať, o ktoré má zmysel viesť spor. Spor beriem ako cestu k hlbšiemu poznávaniu.
    publikované: 29.04.2009 12:43:41 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  66. nechápem potom, prečo ten spor popieraš?
    v komente z 12:14
    publikované: 29.04.2009 12:44:59 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  67. dionea, ideš na to príliš vedecky.
    Takému učenému jazyku ledva-ledva rozumiem :-).
    "ak nemá rád 1." som uvádzal v zmysle "ak irituje tak, že to nedokáže prijať, ani o tom nevie/nechce polemizovať".
    publikované: 29.04.2009 12:50:31 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  68. Spor nepopieram
    V komentári z 12:14 som sa len ohradil proti slovu "vadí".
    Toto slovo navodzuje snahu niekomu niečo vnucovať, a to - dúfam - nerobím.
    publikované: 29.04.2009 12:53:32 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  69. viem, že mi rozumieš...
    a dal si odpoveď aj na to, prečo nečítaš radšej poéziu...

    vidíš starý Račan, mňa takéto spory nevedú k hlbšiemu poznávaniu, musím uviesť celý arzenál dôkazov, podať veci jasne a zrozumiteľne niekoľkokrát a aj tak mi niekto nerozumie...alebo nechce rozumieť...

    prajem Ti úspešnejší deň!
    publikované: 29.04.2009 12:56:11 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  70. nikdy si nikomu nič nevnucoval
    ospravedlňujem sa za nevhodne použité slovo, mala som si pri písaní dávať väčší pozor, alebo lepšie pochopiť tvoju narážku...

    vychovávaš sebe vlastným spôsobom, až nakoniec (vďaka svojej schopnosti argumentovať) presvedčíš diskutujúceho o vhodnosti, správnosti svojich argumentov...všetko dobrovoľne, opačný postup je zriedkavý, aj keď zdieľanie názorov nie je vylúčené...možno sa postupom času zmenia aj tie tvoje názory, ale ten diskutujúci (pokiaľ nemá dostatok iných podnetov na zmenu) sa nimi riadi naďalej...a potom vznikajú nové a nové spory...pri novej komunikácii
    publikované: 29.04.2009 13:02:40 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  71. dionea, problém je možno v tom
    že sa v debatách na blogu - možno na škodu veci - nedržím prísne pravidiel výrokovej logiky.
    Medzery v komunikácii vnímam ako medzery medzi riadkami textu - aj v nich sa skrývajú - často zaujímavé - významy.
    publikované: 29.04.2009 13:03:23 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  72. Dovolím si do pléna stručné zhrnutie: cajdákovosť u vesper
    je súčasťou jej štýlu. Ak vidím ďalší cajdák na titulke, viem, že je to originálna vesper, ktorá nekopypastuje ale chodí s kožou na trh...
    robí, čo sa jej páči, ani mne nie je všetko u nej podľa môjho gusta, jej texty sú preto reálnejšie, je to žena z mäsa a krvi.
    Rozprávkárka tu rozohrala svoju obvyklú hru na debatu, urobila tak čítanosť petulinho blogu, my sme sa pobavili...tak to má byť. báj, idem na obed.
    publikované: 29.04.2009 13:06:09 | autor: cokomilka (e-mail, web, autorizovaný)
  73. dionea, nielen komunikácia, bytie ako také je nepretržitý prúd protirečení.
    publikované: 29.04.2009 13:06:38 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  74. a potom vznikajú nedorozumenia...
    ale medzery medzi riadkami čítam tiež...aj ich významy, aspoň myslím, možno nie všetky...

    ja používam tú bežnú (ľudskú) logiku, rovnako ako ty...len som ju inak zapísala (vyššie uvedený zápis nebol zápisom výrokovej logiky)...sám vytýkaš diskutujúcim blogerom, že sú ich argumenty (výroky, komenty) nekonzistentné, protirečivé a tie sa akiste tiež riadia logikou...aj keď nie výrokovou...
    publikované: 29.04.2009 13:07:45 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  75. a potom asi aj denníkový záznam bytia, nie?
    aj ten vesperin ;)
    publikované: 29.04.2009 13:08:17 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  76. cokomilka, čiastočne súhlasím.
    Cajdákovosť JE súčasťou štýlu vesper, no otázka je, či práve ona je najväčšou pridanou hodnotou jej článkov. Môj názor: nie je.
    A nekopypastuje tu aj mnoho iných autoriek/autorov, vrátane teba, dioney, Rozprávkarky, Petuly...
    Jediný, kto z tu prítomných kopypastuje je Račan, a tak si to vynahradzuje aspoň v komentároch :-).
    publikované: 29.04.2009 13:14:55 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  77. Čokomilka, nerozohrala som debatu u Petuly preto, aby som zvýšila jej čítanosť.
    Proste ma rozčúlilo u Račana, že ničí vážnosť svojho nicku určitým tipom výrokov, pričom na druhej strane ho bráni - viď komentáre na môj účet - Rozprávkarka, husi sme spolu nepásli.
    Keď som Rozprávkárka, tak som Rozprávkárka, šantivá, občas nezbedná, občas všetečná, občas drzá. A keď som Stratená, tak som citlivá a krehká. Nerobím tam zo seba papulnatú drzaňu. Som proste presne taká virtuálna bytosť, akú som v tom nicku a blogu stvorila.
    Apropo, s tým tvorením virtuálnych bytostí: viem, že sa nám po čase určitá identita preje. Že sa nám žiada niečoho nového. A pochovávame. Ale potom by sme nemali vyhrabávať z hrobu to, čo tam patrí.
    publikované: 29.04.2009 13:15:49 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. dionea, začína mi unikať, o čo ti ide.
    publikované: 29.04.2009 13:16:33 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  79. ako vidno
    anjelik je za tú nôžku stiahnutý a trepoce krídlami...ach jo...
    publikované: 29.04.2009 13:17:44 | autor: matahari (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. Rozprávkarka, ponechaj prosím profilovanie
    nicku a povesti blogu Račan na Račana.
    publikované: 29.04.2009 13:20:18 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  81. nestačím sa čudovať..
    O-O..

    ak môžem svoj neskromny názor (počujem ako kričite,že nie..ale aj tak)

    vesper je jedna z mála, ak nie posledná blogerka,ktorú ja na tomto blogu čítavam.. píše realisticky a nehrá sa na nikoho a na nič.. nemyslím,že jej texty su jednoliate a ak aj su, tak to ani nevnímam.. skrátka.. jej texty sú moja šalka kávy..a bola by nou,keby v nom nemala fakt ani jeden odsek,čo sa nestáva..

    mam radšej uprimne písačky,ako infantilne hry a sileny humor.. asi to bude tým..
    publikované: 29.04.2009 13:25:14 | autor: ell.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  82. pôvodne som chcela čítať odpoveď na moju otázku z 12:12 a neskôr
    som len chcela naznačiť, že denníkové záznamy (aj vesperine) sú nielen prejavom jej osobnosti, ale aj širokým poľom pre cajdákovitosť, protirečivosť a nekonzistentnosť (voči ktorým si - zdá sa - mal výhrady, a pritom ich považuješ za prirodzené), ktoré sú ako tvrdíš súčasťou komunikácie aj na blogu, spolu s medzerami a skrytými významami, mňa nevynímajúc ;)

    tak čítaj medzi riadkami a ak neprečítaš, nevadí...

    aj ja si dovolím obedovať ;) dobrú chuť všetkým
    publikované: 29.04.2009 13:26:28 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  83. a určite to bude aj tym, že tam ešte komentovať môžem..:))))))))
    aj ked.. pri tej zostave komentujucich u nej jej to radšej skomentujem do odkazu..
    publikované: 29.04.2009 13:27:58 | autor: ell od práce.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  84. MissEllie, zo Šavla sa tuším stal Pavel.
    U apoštola infantilných hier a sileného humoru by som takú zmenu ani vo sne nečakal.
    publikované: 29.04.2009 13:28:34 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  85. V poriadku, pán Račan. odteraz Vás dlabem...
    :)
    publikované: 29.04.2009 13:30:10 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  86. Rozprávkarka, konečne jedno rozumné predsavzatie :-).
    publikované: 29.04.2009 13:31:45 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  87. vidiš račan.. mna zmena zo seriozneho editora račan blogu
    na 3/4tinového hoga tiež značne prekvapila..

    asi sme to vyrovnali.. :)) inak.. pripomen mi nejaku tu moju infantilnu hru, nech si ujasnime pojmy.. :))
    publikované: 29.04.2009 13:33:12 | autor: ell od práce.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. ..
    "Správaj sa ako RAČAN" "seriózny a vážny, stáva tieň kohosi"

    ak si spravne pamätam(lebo autor-no ktohovie preco to pomazal?), nieco v tomto style tu uz niektore ;) vycitali jednemu pobosorovanemu...

    "vyhrabávať z hrobu to, čo tam patrí"

    why not? psychoterapeuti to radi urobia svojim klientom...

    myslim, ze clovek si ma narokovat na celistvejsiu osobnost a jeho nick to moze kludne odreflektovat :D

    publikované: 29.04.2009 13:33:52 | autor: zamatova krvicka (e-mail, web, neautorizovaný)
  89. Rozprávka: no fajn, tak si nechcela:D ...
    ...typ výrokov, ktoré tu Račan v poslednej dobe trúsi z neho naozaj urobil živého blogera a nie Veľkého Editora... bohužial zároveň mu to sťahuje masku, na ktorú sme boli zvyknutí...no ale mne to nevadí lebo ja preferujem obsah jeho slov a nie nick .
    Čo sa týka vychovávania, ktoré spomenula Dionea...nuž, mužská mentalita sa nezaprie...dobrú chuť k obedu.
    publikované: 29.04.2009 13:34:30 | autor: cokomilka (e-mail, web, autorizovaný)
  90. a ešte Račan.. ďakujem za ten bystroum..
    som len obyčajne žieňa,tak to vezmem ako kompliment..:)))
    publikované: 29.04.2009 13:37:16 | autor: ell.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  91. MissEllie, chcieť po mne pripomínať ti tvoje infantilné hry
    je úloha porovnateľnej obťažnosti ako čistenie Augiášovho chlieva, lenže ja - bohužiaľ - nie som Herkules.
    publikované: 29.04.2009 13:38:35 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  92. cokomilka, niekto rád pasie rozprávky
    a niekto zase blogerky :-).
    publikované: 29.04.2009 13:39:57 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  93. MissEllie, "3/4tinový hogo"
    je nadávka alebo pochvala?
    publikované: 29.04.2009 13:41:16 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  94. a tak mi ostava ešte nadej,že to bolo spôsobene len
    rôznymi pohladmi na tu istu vec..a ešte s malinkou dušičkou dúfam,že za všetko môže vekový rozdiel..:)))))))))

    ale.. máš pravdu Račan.. mnohokrát mi na tomto portáli zašibalo.. len teraz neviem,či mam byť rada,že už sa tak nedeje..:)))
    publikované: 29.04.2009 13:41:23 | autor: ell od práce.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  95. Čokomilka, však je všetko v poho... Mňa len hnevá to pochovávanie na jednej strane
    a vyhrabávanie z hrobu na druhej strane.
    A mám pocit, že tentokrát som dosť naštvatá.
    Bŕŕŕ, idem sa ukludnit do pokojnejších vôd.
    publikované: 29.04.2009 13:41:36 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  96. hmm.. Račan.. čo by ťa potešilo viac?.. )))
    ale ked uvážim, tak hogo bol zábavnejší ako račan.. ale ako dva v jednom su uplne najskvelejší..:)))
    publikované: 29.04.2009 13:43:52 | autor: ell.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  97. MissEllie, nerob si ilúzie.
    S vekom to ani s tebou k lepšiemu nepospeje :-).
    publikované: 29.04.2009 13:45:17 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  98. ktoré blogerky Račan
    a kto ich pasie? nezdá sa ti táto analógia trošku urážlivá? pretože mne určite!
    publikované: 29.04.2009 13:45:50 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  99. Diuška, nič si z toho nerob. To prehovorili tie 3/4 Hoga a 1/4 Račana zaryto mlčí,
    aby si uchovala zvyšky dôstojnosti...
    :-)
    publikované: 29.04.2009 13:49:17 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  100. dionea, ženy-blogerky pasú
    podľa cokomilky muži-blogeri - aspoň mi to vyplynulo z komentára cokomilky o mužskej mentalite z 13:34.
    publikované: 29.04.2009 13:49:42 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  101. Rozprávkarka, venuj sa prosím radšej uchovávaniu
    zvyškov vlastnej dôstojnosti.
    publikované: 29.04.2009 13:51:38 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  102. tento význam slov si jej pridal ty!
    a z tvojho komentu vyplýva, že ide o jedného muža a konkrétne blogerky! nech by to boli ktorékoľvek, nemyslíš, že si trošku prestrelil?!?
    publikované: 29.04.2009 13:53:13 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  103. Pán Račan, musím Vám pripomenúť, čo ste mi pred nedávnom písali:
    husi sme spolu nepásli!
    publikované: 29.04.2009 13:55:48 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  104. dionea, nemyslím, že som prestrelil.
    Od samého začiatku si tejto debaty na seba vzťahuješ aj veci, ktoré ti vôbec nie sú adresované, a navyše si ich interpretuješ podľa vlastných vzorcov vnímania.
    publikované: 29.04.2009 13:55:56 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  105. Rozprávkarka, písal
    No zdá sa, že si to ešte stále nepochopila.
    publikované: 29.04.2009 13:56:55 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  106. dá sa aj inak Račan?
    môžeš mi prosím ťa vysvetliť, ako správne vnímať tvoju hlášku o pasení blogeriek? ako si to vysvetliť?

    a ktoré veci vzťahujem na seba, ktoré mi nie sú adresované?

    kde som ich nepsrávne interpertovala?

    prečo si mi to nenaznačil uť vyššie?
    publikované: 29.04.2009 13:58:54 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  107. dionea, vysvetľuj si veci ako len chceš.
    publikované: 29.04.2009 14:03:00 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  108. Milý Račan!
    Z môjho komentu podľa mňa vyplýva iba to, čo som v ňom výslovne uviedla...a to: mužská mentalita sa prejavila v pokuse vychovávať ďalšiu blogerku.
    Nepáči sa mi, že ty sám rád kritizuješ etiku postupov blogeriek a sám neeticky vkladáš do úst slová,konkrétne mne, ktoré som nevyslovila.
    Ak sa mýlim, oprav ma.
    publikované: 29.04.2009 14:09:54 | autor: cokomilka (e-mail, web, autorizovaný)
  109. cokomilka, žiadne slová som ti do úst nevložil.
    Len som extrapoloval obsah tvojho výroku v tom význame, v akom som ho pochopil.
    publikované: 29.04.2009 14:21:39 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  110. Racan, nepochopil si ho vuobec.
    ach jo, idem radsej zapchat zaludok ako upchat svoje mozgove zavity blbostami...
    publikované: 29.04.2009 14:25:10 | autor: cokomilka (e-mail, web, autorizovaný)
  111. Hlavná vec, že komentáre sú k téme Petulinho článku!!!!!!!
    :-)
    publikované: 29.04.2009 14:29:53 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  112. Rozprávkarka, vďaka tebe, cajdákovosti a psychóze :-).
    publikované: 29.04.2009 14:45:18 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  113. Pán Račan, dnes ma mimoriadne s.........rdíte!
    :-)
    publikované: 29.04.2009 14:54:23 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  114. Len dnes? :-(
    publikované: 29.04.2009 14:56:37 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  115. No, vzhľadom na nesmrteľnosť istých virtuálnych duší,
    ktoré sa prevteľujú z jedného virtuálneho tela do druhého, je dosť možné, že som nas.......rdená permanentne!
    :-)
    publikované: 29.04.2009 15:04:55 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  116. teda, človek
    sa chvíľku pohrúži do zabezpečovania živybytia a čo tu nastne!
    Ešte som teda nebola medzičasom doma, takže neviem, ktorá lopatička je voľná, ale červená bude určite!
    I bez násilia :)

    kto sa hlási ako prvý? :)

    a nehádať sa už
    a pekný večer!!!)))
    publikované: 29.04.2009 18:35:37 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  117. ale dobre ste si to tu
    rozdali
    len čo je pravda :)))

    zostal tu aj niekto celý?

    ozaj a ktorý komentár z tejto celej plejády sa skutočne týkal môjho príspevku? ... jaxi sa mi to nechce čítať celé :)
    publikované: 29.04.2009 18:42:53 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  118. ahoj Petula :) ja sa hlásim ako prvá, ktorá zostala celá, lopatku si neprosím
    neskôr sa tu rozprúdila zaujímavá diskusia a to myslím vážne, síce sa nepekne skončila, ale aj to bol výsledok nedorozumenia...

    aj tebe pekný večer :)

    ps: som tu už viac ako dva roky, pod článkami sa vždy vedú aj diskusie, ktoré sa akosi prirodzene vyvinú z komentov a nemusia vždy priamo súvisieť s článkom...

    ale ak si nepraješ, aby sa tu hovorilo o iných veciach, napríklad voľných lopatkách, tak to povedz :)
    publikované: 29.04.2009 18:59:48 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  119. Načo mi červená lopatička
    v rozdupanom pieskovisku? :-(
    publikované: 29.04.2009 19:13:46 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  120. pohoda dio
    pohoda,
    len sa mi to nechcelo celé čítať

    kľudne si tu kecajte, či si treba i popite
    len sa mi tu nebite :)

    no dobre, Račan, schovám pre prípad lepších časov a krajšieho pieskoviska
    publikované: 30.04.2009 07:01:28 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  121. Pán, paní, Račan je tu tútor?
    Raz pekne píše o histórii Rače, potom radčej o mafiii, som z teho dezorientovaný!
    Ale jsem tu nový.
    Enem nechápem, prečo jedna Pohádka, vyčíta nejakému Račanovi, že , skoro ako národný umelec, používa takéto nekalé praktiky a skrýva sa za kadejakými aliaami. Však sa spoznáte. Račan vie, že Pohádka je jedna nádherná, oduševnelá žena, Pohádka vie, že Račan je príťažlivý pán, čo si pamatuje veci takmer zabudnuté, t
    publikované: 30.04.2009 19:08:28 | autor: Seberano (e-mail, web, autorizovaný)
  122. Pán, paní, Račan je tu tútor?
    Raz pekne píše o histórii Rače, potom radčej o mafiii, som z teho dezorientovaný!
    Ale jsem tu nový.
    Enem nechápem, prečo jedna Pohádka, vyčíta nejakému Račanovi, že , skoro ako národný umelec, používa takéto nekalé praktiky a skrýva sa za kadejakými aliaami. Však sa spoznáte. Račan vie, že Pohádka je jedna nádherná, oduševnelá žena, Pohádka vie, že Račan je príťažlivý pán, čo si pamatuje veci takmer zabudnuté, tak vo co de, né?
    publikované: 30.04.2009 19:09:34 | autor: Seberano (e-mail, web, autorizovaný)
  123. Na to,ze to zacalo
    na zulovom pomnicku sa to vyvinulo,ehm,dost prekvapivo...zaujimava studia:-)
    publikované: 01.05.2009 02:05:30 | autor: Mahu (e-mail, web, neautorizovaný)
  124. Seberano?
    čím som si zaslúžila tento príspevok
    A ešte k tomu dvakrát? :)
    publikované: 01.05.2009 20:26:00 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  125. Pezula, prepáč, fakt nevím,
    mne to pride, že som to nepísal.
    Niekto sa zahráva, pusť to z hlavy!Nie som tu na ubližovanie!
    publikované: 04.05.2009 16:28:38 | autor: Seberano (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014